Assitència Remota i Presencial

Suport informàtic segons les necessitats del client, complint sempre, per donar un servei de qualitat.

L’assistència informàtica quan i com la necessitis!

A PROactiu sempre pensem en la solució dels problemes de la forma més eficaç i ràpida per a garantir la satisfacció del client. És per això, que quan us poseu en contacte amb el nostre equip de suport tècnic (Helpdesk) valoraran per al problema concret si el servei serà presencial o remot.

Ambdós tipus de servei tenen els seus avantatges, és feina nostra, trobar per al teu cas la millor opció. Com sempre amb la finalitat d’aconseguir la satisfacció del client mitjançant: ràpida resposta, comunicació entenedora i servei de qualitat.

Avantatges assistència presencial?

Resolució més acurada

Diagnòstic i resolució del problema més acurada. El servei presencial aporta tota la informació necessària al tècnic.

Detecció futurs problemes

L’assistència presencial permet al tècnic observar i avaluar l’estat físic de l’equip a revisar, intuint possibles problemes futurs.

Comunicació més propera

Comunicació directa amb l’usuari on la comunicació tant amb llenguatge verbal com no verbal és forma més entenedora.

Temps de reparació

Optimització del temps de reparació pel fet d’estar dedicat 100% a l’usuari final i no tenir interrupcions en la connexió.

Avantatges assistència remota?

Temps d’espera

L’assistència remota per norma és més ràpida en no haver-hi desplaçament a les oficines del client.

Costos menors

Com no hi ha desplaçament s’inverteix menys temps en la reparació del mateix problema. Menys temps de reparació.

Sense limitacions geogràfiques

Suport remot a qualsevol part del món mitjançant només una aplicació i connexió a internet als dos extrems.

Informació de l’equip

Gràcies a les eines de suport remot, podem obtenir una informació detallada de les característiques de l’equip.

Perquè escollir-nos a nosaltres per l’assistència informàtica?

Ràpida resposta

El departament tècnic es posarà en contacte en menys de 1 hora.

Garantia de satisfacció

Serveis de qualitat i la millor atenció per a garantir la satisfacció en el servei.

Comunicació propera

Parlarem un idioma que entenguis i proper per a garantir el millor servei.