Assitència Remota i Presencial
Suport informàtic segons les necessitats del client, complint sempre, per donar un servei de qualitat.
A PROactiu sempre pensem en la solució dels problemes de la forma més eficaç i ràpida per a garantir la satisfacció del client. És per això, que quan us poseu en contacte amb el nostre equip de suport tècnic (Helpdesk) valoraran per al problema concret si el servei serà presencial o remot.
Ambdós tipus de servei tenen els seus avantatges, és feina nostra, trobar per al teu cas la millor opció. Com sempre amb la finalitat d’aconseguir la satisfacció del client mitjançant: ràpida resposta, comunicació entenedora i servei de qualitat.
Diagnòstic i resolució del problema més acurada. El servei presencial aporta tota la informació necessària al tècnic.
L’assistència presencial permet al tècnic observar i avaluar l’estat físic de l’equip a revisar, intuint possibles problemes futurs.
Comunicació directa amb l’usuari on la comunicació tant amb llenguatge verbal com no verbal és forma més entenedora.
Optimització del temps de reparació pel fet d’estar dedicat 100% a l’usuari final i no tenir interrupcions en la connexió.
L’assistència remota per norma és més ràpida en no haver-hi desplaçament a les oficines del client.
Com no hi ha desplaçament s’inverteix menys temps en la reparació del mateix problema. Menys temps de reparació.
Suport remot a qualsevol part del món mitjançant només una aplicació i connexió a internet als dos extrems.
Gràcies a les eines de suport remot, podem obtenir una informació detallada de les característiques de l’equip.
El departament tècnic es posarà en contacte en menys de 1 hora.
Serveis de qualitat i la millor atenció per a garantir la satisfacció en el servei.
Parlarem un idioma que entenguis i proper per a garantir el millor servei.